“LA ISLA INTERIOR” + trobada amb FÉLIX SABROSO
Gràcia, Martín i Coral són tres germans amb vides molt diferents que lluiten per tirar endavant. Tres nàufrags d’ells mateixos. Tot i que saben que es necessiten, sempre acaben donant-se l’esquena i sense poder ajudar-se els uns als altres perquè, potser, els seus problemes s’assemblen massa. Martín vol deixar la casa dels seus pares per escriure a París. Gràcia vol separar la realitat de la ficció en què s’ha convertit la seva vida. Coral només vol que l’estimen.
Premi Lluna de València: Félix Sabroso
Projecció de “La isla interior” i trobada amb el director. Modera Beatriz Hernández, programadora del festival.
Projecció de “La isla interior” i trobada amb el director. Modera Beatriz Hernández, programadora del festival.
AÑO: 2010
DIRECCIÓN: Félix Sabroso / Dunia Ayaso
DURACIÓN: 120'
PAÍS: España
SECCIÓN: Luna de València
Día: 20/06
Hora: 11:00
Sala: Sala 7
