Noticias Festival
Obertes les convocatòries de pitch de Curt Creixent 2025!

Un any més, Curt Creixent busca ser un espai de trobada al voltant del curtmetratge i reunir professionals i estudiants del sector en tres jornades amb sessions de debats, xarrades, projeccions i pitching.

Curt Creixent es posa en marxa! La onzena edició de les jornades de curtmetratge de Cinema Jove se celebraran els dies 23, 24 i 25 de juny a València.

 

L’objectiu és difondre les possibilitats del format del cinema breu i donar visibilitat al seu potencial creatiu. Per això, un any més, Curt Creixent obri dos convocatòries de pitch:

La convocatòria de postproducció, orientada a curtmetratges en fase de postproducció i que el muntatge final no excedisca els 40 minuts.
La convocatòria de pitch per a projectes de curtmetratges, oberta per a projectes amb el guió acabat i el curtmetratge en fase de producció.

Els curtmetratges presentats podran pertànyer a qualsevol gènere: ficció, animació o documental. Els seleccionats de les dos convocatòries rebran assessorament sobre desenrotllament i distribució de la mà d’un jurat d’especialista. A més, comptaran amb un taller de formació i preparació prèvia a la sessió de pitch.

El pitch consistirà en una exposició de cada curtmetratge seleccionat i es durà a terme dins de la programació de les jornades de Curt Creixent.

Les inscripcions estan obertes des del 7 de maig fins al 21 de maig a les 15:00h

Més info ací