Olivier Arson, compositor de capçalera de Rodrigo Sorogoyen, interpretarà les seues bandes sonores al costat de la Jove Orquestra de la Generalitat Valenciana.
El compositor francés Olivier Arson, guardonat en 2019 amb un Premi Goya a la Millor Música Original per la pel·lícula El Reino, presentarà en directe les seues bandes sonores en un concert especial amb motiu de la 37a edició de Cinema Jove. El programa, que alternarà peces electròniques amb altres simfòniques i inclourà projeccions extretes de les pel·lícules, comptarà amb seixanta músics de la Jove Orquestra de la Generalitat Valenciana.
Al llarg de 75 minuts, Arson repassarà les fites de la seua puixant carrera com a compositor de bandes sonores, tant per a la televisió -Antidisturbios, La Zona, El Doble- com per a la pantalla gran - El Reino (2018), Mare (2019) i As Bestas (2022), Rodrigo Sorogoyen, entre altres pel·lícules-.
Newsletter
No us perdeu les nostres notícies.
Sedes
Oficinas Cinema Jove
Plaza de la Almoina 4, 1º
+34 963 311 047
info@cinemajove.com