Julia Fidel treballa des de 2024 a ZDF com a responsable de Ficció Internacional – Adquisicions. Juntament amb el seu equip, és responsable de l’adquisició de pel·lícules i sèries per a ZDF, ZDFneo, 3sat i les seues plataformes de streaming, tant mitjançant acords individuals com paquets de continguts procedents de socis europeus i dels principals estudis nord-americans.
Anteriorment, Julia Fidel va exercir diversos càrrecs al Festival Internacional de Cinema de Berlín, sent la seua última responsabilitat la direcció de Berlinale Series, on va impulsar la creació del Berlinale Series Award. Va estudiar Cinema i Comunicació Audiovisual a Magúncia, Berlín i a la Universitat de Cinema de Babelsberg, on va dirigir el festival de cinema estudiantil sehsüchte l’any 2005.
La seua àmplia experiència en la cadena internacional d’explotació cinematogràfica inclou treballs en càsting, assistència de direcció i relacions públiques per a Netflix a Alemanya i al Regne Unit. Així mateix, treballa sovint com a coreògrafa, participant en produccions com Els jocs de la fam: Balada d’ocells cantors i serps i la sèrie Babylon Berlin.
